10 תשובות
יש מצב גדול מאוד שכן
חחח הלוואי עוד יום חופש מה רע
good night, bitchs - מה רע? מליוני שקלים שאפילו לא יוצאים לשם מטרה מסויימת. קיימו כבר פעמיים בחירות והתוצאה לא השתנתה. גם אם יעשו בחירות עוד 17 פעמים התוצאה תהיה אותה התוצאה והקופה של המדינה תתרוקן. אני שונאת שזורקים דברים לאוויר בלי להבין.
נראלי שכן..
מקווה שלא אבל נראה לי שכן שני המפלגות לא מגיעות לאחדות גם אחרי המון פגישות ובנוסף נגמר הזמן גם לגנץ כי הוא עדיין לא הקים ממשלה כמו ביבי אלא רוצה להקים ממשלת מיעוט שיעשו אחדות במקום משחקים
ביבי לא מתפשר על כלום. אם יהיו בחירות שלישיות זה בגלל ביבי
לא יודעת אני חושבת שכן
אני אומר.. יש מצב מאוד שכן.
מקווה שלא