6 תשובות
אני גרה פה ולא שמתי לב שיפה פה, עדיין מחריד.
קודם כל באר שבע היא חור איך שלא תרצי, אבל צריך לדעת איפה להסתובב יש פה מקומות נחמדים בכל זאת
העיר התפתחה, מבנים חדשים כבישים חדשים, כיכרות, מזרקות שבילים להולכי רגל ואופניים, פאבים וברים חדשים מסעדות חדשות, מרכזי קניות חדשים. פעם גם תל אביב הייתה חור, ערים מתפתחות...
אנשים משתנים,החיים משתנים,העולם משתנה,
כניראה לא היית במקומות הנכונים בבאר שבע
באותו הנושא: