3 תשובות
שואל השאלה:
אני רצינית לןל
לא נעים לי
אנונימית
אממ טיפה פאדיחה אבל אני מדמיינת סיטואציה שאני השליחה והאמת שאם היית אומרת לי לפני זה שאין לך טיפ דווקא הייתי סבבה עם זה חח
בתור שליח הכל טוב רןב הזמן לא מקבלים טיפים וכבר נמאס לנו מפיצה כן?