8 תשובות
נותן לקלל חופשי
אנונימי
הייתי משנה את החברים לעט שיהיה אפשר לכתוב מסר כל 4 דקות ושהמסר הקודם לא ימחק כאשר כותבים חדש.
שואל השאלה:
אני הייתי מסתכלת לאחרים בצאטים חחח
אני הייתי מסתכלת לאחרים בצאטים חחח
אנונימית
מתאים את חוקי האתר לספר "חפץ חיים" (עיינו בקישור המצורף).
קישורים מצורפים:
חברים לעט למבוגרים
22+
22+
אנונימי
משנה כמה חוקים כאן
כמו שאלות ללא מהות והגבלה של 10 ביום
כמו שאלות ללא מהות והגבלה של 10 ביום
הייתי מחפשת אנשים שצריכים נאמן דחוף
תהיה אפשרות לכתוב באותיות כפולות.
לא מוחקים שאלות.
לא מוחקים ציניות.
לא מוחקים שאלות.
לא מוחקים ציניות.
באותו הנושא: