8 תשובות
נותן לקלל חופשי
אנונימי
הייתי משנה את החברים לעט שיהיה אפשר לכתוב מסר כל 4 דקות ושהמסר הקודם לא ימחק כאשר כותבים חדש.
שואל השאלה:
אני הייתי מסתכלת לאחרים בצאטים חחח
אנונימית
מתאים את חוקי האתר לספר "חפץ חיים" (עיינו בקישור המצורף).
חברים לעט למבוגרים
22+
אנונימי
משנה כמה חוקים כאן
כמו שאלות ללא מהות והגבלה של 10 ביום
הייתי מחפשת אנשים שצריכים נאמן דחוף
תהיה אפשרות לכתוב באותיות כפולות.
לא מוחקים שאלות.
לא מוחקים ציניות.