9 תשובות
לא.
קצת
טיפה
קצת
בינוני
קצת גדול.. אבל זה לא כזה נורא..
שואל השאלה:
היא אומרת שלדעתה הוא ממש גדול לדעתי זה ממש רגיל כי לעוד מלא אנשים שאני מכירה יש אף כזה או יותר גרוע אתם חושבים שזה יפריע לה בעתיד בהכרת בן זוג?
היא אומרת שלדעתה הוא ממש גדול לדעתי זה ממש רגיל כי לעוד מלא אנשים שאני מכירה יש אף כזה או יותר גרוע אתם חושבים שזה יפריע לה בעתיד בהכרת בן זוג?
אנונימית
ממש לא יפריע
הוא לא נוראי בכלל
הוא לא נוראי בכלל
^^לגבי בן זוג לדעתי זה ממש לא אמור להפריע.. האף גם לא כזה נורא כמו שהיא חושבת..
באותו הנושא: