2 תשובות
למה שלא תהיי צ'יל ותזרמי.
זה שילוב מדהים בעיניי.
שאגב את גם מתבגרת ומתאפסת על עצמך בלבטים שונים בחיים, ככה שזה לא משהו פסול מלכתחילה.
שואל השאלה:
אולי בעינייך
אבל זה לא ככה במציאות אף אחד לא מחפש מישהו ציל
אנונימית