2 תשובות
למה שלא תהיי צ'יל ותזרמי.
זה שילוב מדהים בעיניי.
שאגב את גם מתבגרת ומתאפסת על עצמך בלבטים שונים בחיים, ככה שזה לא משהו פסול מלכתחילה.
זה שילוב מדהים בעיניי.
שאגב את גם מתבגרת ומתאפסת על עצמך בלבטים שונים בחיים, ככה שזה לא משהו פסול מלכתחילה.
שואל השאלה:
אולי בעינייך
אבל זה לא ככה במציאות אף אחד לא מחפש מישהו ציל
אולי בעינייך
אבל זה לא ככה במציאות אף אחד לא מחפש מישהו ציל
אנונימית
באותו הנושא: