4 תשובות
ינזל לך דם על התחתונים והמכנסיים והמצעים ויהיה ריח מסריח ממש וכנראה תתפתח לך דלקת בדרכי השתן
אנונימית
כל הדם יצא החוצה מהפד וזה יכול לעשות זיהומים
עזבי את הדם שיהיה לך על כל התחתונים והמכנסיים זה מסריח רצחח לא להחליף אפילו יום אחד
ריח לא טוב,כל המכנס והתחתון יתכלכלו לך,לא אסתטי לא נקי ולא בריא,מלא חיידקים.
לא לעשות אצ זה.
לא לעשות אצ זה.
באותו הנושא: