4 תשובות
אמאלה כן גם אני הרגשתי משהו
גם אצלי הכל רעד, אני לא חושב שזו רעידת אדמה, זה היה מהיר מדי.
אם זה היה משהו בכל הארץ כנראה ידברו על זה