4 תשובות
שואל השאלה:
הכאב עבר לי מעצמו.
תודה על העזרה
הכאב עבר לי מעצמו.
תודה על העזרה
אנונימית
תמיג עדיף ללכת להיבדק יכול להיות שמשהו בגב שלך ניפגע או שסתם פשוט יש לך כאבים בגלל התרגילים שדורשים מאמץ יתר וזה
שואל השאלה:
אז הכאב הזה אין צורך לדאוג ממנו? לא ללכת להבדק?
אז הכאב הזה אין צורך לדאוג ממנו? לא ללכת להבדק?
אנונימית
את צריכה לנוח כל אחת שמתחילה התעמלות אומנותית לוקח זמן לגוף להתרגל זה אימונים קשים
באותו הנושא: