התחברות
הרשמה
הטלפון נפל לי לתוך הקפה והרמקול ממש דפוק עכשיו בקושי שומעים אם אני ישים תטלפון באורז ועבר משהו כמו חודש זה עדיין יעזור?
29 באוקטובר 2019, 06:20
תיקונים
רמקולים
טלפון
אורז
2 תשובות
לא
י
יש לי חברה
תנסי לא יזיק . אם לא יצליח אז תקחי לתיקון או לקנות חדשש
.
.JustMe
באותו הנושא:
המטען שלי נכנס בטעות לתוך הקפה
הרמקול של הטלפון שלי נדפק בגלל שהוא נפל לי אתמול לחלב והיום לתוך הקפה (חח כן מפגר) יש אפשרות לתקן בלי ללכת לתיקון?
גלש לי הטלפון מהיד לתוך הקערת קורנפלקס ויש לו חלב במטען וברמקולים מה לעשות
אני שונאת סרטונים שאוכלים בהם לתוך הרמקול
למה הטלפון לא מתחבר לי לרמקול?(JBL)
גם הסוללה של הטלפון שלכם דפוקה?
הרמקולים של הטלפון יכולים להיהרס משימוש יתר אם אני כל הזמן שומעת שירים בלילה (תוך כדי שאני ישנה)?
נפל לי הטלפון לתוך חומוס והוא התלכלך ברמקול ואיפה שמכניסים את המטען, ושומעים מוזר ברמקול עכשיו. יש איך לתקן אתזה?
נפל לי גלקסי 8 לתוך מים לפני שעה, והרמקול לא עובד טוב. מה אפשר לעשות?
אומרים אפליקציה בתוך הטלפון, בטלפון או על הטלפון?
איך לגרום לטלפון שלי לא להוריד תמונות לתוך הטלפון אבל כן לראות אותם