7 תשובות
אם*
וכי נכון לעכשיו אנחנו מנצלים את הכינרת למטרת שתייה,
כך שהיא המקור המים 'היחידי' שלנו.. ומה לעשות? גם אם ירד מבול תחשבי שזה אמור להתפרס על הכינרת כולה
ככה שמבול של חמש דקות יכול להועיל בסנטימטר בלבד.

ולא... אין רק ישראל.
אין מחסור במים בעולם, יש מחסור רק בישראל
איזורי המדבר בעולם מתפשטים, התחממות גלובלית היא מגדילה את האידוי ומקטינה את הגשם, עוד משהו זה שאוכלוסיית העולם גדלה אז יש יותר ביקוש למים.
זה הגיע למצב שגם איזורים שהיה בהם המון מים בעבר, עכשיו חסר בהם מים
בישראל עוד מתחילת דרכה היה בעיה עם המים, ולכן אנחנו מקום ראשון בעולם במחזור מים, ושימוש בשפכים, ובנוסף מקום ראשון בעולם בכל הנוגע להתפלות שלא לדבר על זה שזה רעיון ישראלי.
^fallen angel אני חייב לציין שישראל כבר כמעט ולא משתמשת בכינרת בתור מקור מים, אנחנו כבר משתמשים בהתפלה ובשאיבת מי תהום ודברים כאלה אבל אם אני לא טועה, בעיקר בהתפלה
^בדיוק. שמעתי גם שרוצים להעביר צינור ולהעביר מים לכנרת ממרכזי ההתפלה, בגלל הבצורת שהייתה שם, אולי כדי גם להעביר מים לים המלח שגם מצבו לא משהו. בזכות ההתפלה ישראל יכולה להרשות לעצמה להעביר מים לירדן, להעביר מים לכנרת זה ממש נחמד.
אתם צודקים אבל עדיין הכינרת היא מקור המים העיקרי בישראל
^לא, למען האמת
ההתפלה זה מחצית מכמות המים שמשמשים בה והכנרת זה רק שליש.
אבל הכנרת בהחלט המקור החשוב ביותר שלנו
אנונימית