4 תשובות
את מתנתקת, את מגיעה לדף הבית וזה יראה לך את המשתמש שלך כזה במרובע, למטה תלחצי 'התחבר/י לחשבון אחר', וזהו, כשתתחברי תעשי כניסה ללא סיסמה.
שואל השאלה:
איך עושים את זה?
איך עושים את זה?
אנונימית
כן.
להיות מחובר לאותו משתמש במקביל? אני חושב שלא, זה ינתק אותך מהראשון שהתחברת אליו.
אם הכוונה להתחבר למשתמש אחד ויש לך משתמש נוסף ואת רוצה לשמור אותו ולאחר מכן להתחבר אליו ישירות, אז כן, אפשרי.
אם הכוונה להתחבר למשתמש אחד ויש לך משתמש נוסף ואת רוצה לשמור אותו ולאחר מכן להתחבר אליו ישירות, אז כן, אפשרי.
באותו הנושא: