11 תשובות
למצוא לך משהו אחר שאת יותר אוהבת לא מתוק
תשתי יותר מים ותתחילי לאכול יותר חלבונים וסיבים תזונתיים. את יכולה גם לקחת פרוביוטיקה כי בגלל המתוק כנראה שיתפתח במעיים שלך קנדידה, מה שמגביר את החשק שלך למתוק.
אחותי זה טבעי בת כמה את?
לאכול פרי כשאת רוצה ממתק
זה ממש עזר לי
זה ממש עזר לי
שואל השאלה:
בת 13
בת 13
אנונימית
בתור אחת שחיסלה חצי חבילה של שוקולד תות מרוב דיכאון לפני שעה- אני מבינה אותך!
לא ניראה לי שיש דרך, אני פשוט הרחקתי ממני כל דבר מתוק שקיים במרחק של חמישה מטרים ממני
לא ניראה לי שיש דרך, אני פשוט הרחקתי ממני כל דבר מתוק שקיים במרחק של חמישה מטרים ממני
שואל השאלה:
אני לא מסוגלת לשלוט על עצמי וניסיתי הכל וזה לא קשור אצלי לדיכאון
אני בנוסף מפחדת שיש לי סוכרת ואני לא יודעת..
אני לא מסוגלת לשלוט על עצמי וניסיתי הכל וזה לא קשור אצלי לדיכאון
אני בנוסף מפחדת שיש לי סוכרת ואני לא יודעת..
אנונימית
זה הכי בסדר בעולם אני בת 15 ואני מכורה למתוק זה יעבור לך את תראי שזה תקופה
תפסיקי לנסות להפסיק בכוח
ואת לבד לא תרצי, הכל בראש
תאכלי את הדבר שאת הכי אוהבת במלוח
ואת לבד לא תרצי, הכל בראש
תאכלי את הדבר שאת הכי אוהבת במלוח
שואל השאלה:
הדבר שאני הכי אוהבת במלוח הוא גם מתוק יחסית (קרמל מלוח)
הדבר שאני הכי אוהבת במלוח הוא גם מתוק יחסית (קרמל מלוח)
אנונימית
בתכלס זה בא בתקופות וזה עובר
מבינה אותך אתמול נגמר השוקולד בבית ומתתי פה
מבינה אותך אתמול נגמר השוקולד בבית ומתתי פה
באותו הנושא: