8 תשובות
הידרדרות
מעדיפה לא לדמיין
עצובה
איזה פסימים אתם יואו
אני מאמינה שיהיה אחלה, מדינה משגשגת טכנולוגית :)
אני מאמינה שיהיה אחלה, מדינה משגשגת טכנולוגית :)
התקדמות עצומה מבחינה טכנולוגית, רובוטים ומכוניות בלי נהג, דור חכם יותר
אני אופטימית (:
אני אופטימית (:
מלחמת העולם ה3
בבעיה בגלל ההתחממות הגלובלית
מדינת הלכה/ימין קיצוני, ללא חופש עיתונות, ללא דמוקרטיה וצפופה כמו בעולם ה3
באותו הנושא: