5 תשובות
לא אכפת לה מהסביבה
זה מרגיז מאוד, כשיש לי לקוחות שמפילים דברים אני מעירה להם ואומרת להם להרים, הם תמיד דופקים לי מבט כועס גם -.-
שואל השאלה:
^ בחנות שאני עובדת כשהם מפילים דברים אני מיד מרימה את זה ודופקת להם פרצוף. הם תמיד מתנצלים ו"אוי בדיוק התכוונתי להרים את זה"(טוב כפרה)
אנונימית
אל תצפי מאנשים לכלום!
זה מה שאני תמיד אומרת לכל מי שאומר לי משהו שהוא בשוק על עלי אחרים
אולי אני עסוקה במחשבטת טורדניות ואולי אין לה כוח להרים או שהיא פשוט מעדיפה לעשות כאילו לא דמה לב וךרוןת שאף אחד גם לא שם לב ולקוות שלא יכירו לה או יגידו לה להרים
האמת תמיד אני מרים דברים בחנויות (אימא תמיד מתלוננת על זה) אבל אני לא מסוגל לראות את זה, גם אני לא זה שהפיל
באותו הנושא: