5 תשובות
הכל בסדר איתך
אולי במסע לפולין
לא, גם אני לא מרגישה גאווה לאומית, בקשר לעדתית אני מאוד גאה אבל, חוץ מזה שזה קצת חבל הכל סבבה איתך.
אני לא ציוני אבל כן מרגיש ארופאי.
אנונימי
אמא שלי אומרת לי שאני בן אדם לא ציוני..
גם אני ככה הכל טוב
אנונימית