6 תשובות
כן..
כן.
כן. בימים אלו.
וואי כן.
אנחנו ליטרלי בגיל ההתבגרות. אני תמיד חייב להזכיר את זה בשאלות?
כן.. תעזבי את זה אל תתעסקי בזה יותר מדי, את תביני בסופו של דבר
באותו הנושא: