10 תשובות
שואל השאלה:
גלקסי 8a+
רוצה להחליף לאייפון 11
גלקסי 8a+
רוצה להחליף לאייפון 11
אנונימית
סבבה לגמרי, אני מחליף תמיד כשיוצא חדש
בתאכלס את יכולה לחכות עם זה ועם הזמן הוא יהיה יותר וזול
תחכי עוד כמה חודשים . ככה גם המחירים של האייפון ירדו
קצת בזבוז אבל תלוי איזה טלפון
לטעמי בזבוז.
בטח כשיש לך טלפון לא ישן ושעובד חלק.
בטח כשיש לך טלפון לא ישן ושעובד חלק.
חכה/חכי עוד חודשיים.
אני חושבת שזה בזבוז עדיף לחכות עד מתי שהוא יהיה חצי מת חחח
בזבוז
סתם בזבוז כסף.
תחליפי כשהטלפון יישבר או ימות.
תחליפי כשהטלפון יישבר או ימות.
באותו הנושא: