24 תשובות
זו הסיבה שעוברים לחול..
וכן זה יוקר המחייה מאוד יקר.
כי אנחנו גרים במדינה סוציאליסטית
ובמדינות סוציאליסטיות גם התושבים מקבלים יותר כסף וגם הדברים עולים יותר כסף
nit
מה עם שוויץ? נורווגיה?
בכל אזורים בעולם יש מקומות יקרים ויש כאלה שפחות
אבל אין ספק שבחול יותר זול מאשר בארץ מבחינת מחירים
יש לנו גם רפואה ובתי חינוך הרבה יותר טובים ואיכותיים בגלל הסיבה הזו
nit, תגידו תודה שיש מחייה מה זה משנה כמה זה
אני לא מדברת עלי באופן אישי דיברתי בכללי.
אבל כן יש הפרשים
ליבי124
האם את יודעת כמה עולה דירה במדינת ישראל?
האם את יודעת שאת, עם משכורת ממוצעת בעתיד, לא תוכלי לרכוש דירה אלא אם כן תקחי כסף מהבנק ל15-30 שנים?
young carti
זה למה בקושי גרים בתל אביב / מרכז ירושליים
בכל שאר המקומות יותר זול
בידיוק
חיים על משכנתא כל החיים :/
סבבה אבל אני מסתכלת על הטוב שבדבר לפחות יש לנו מדינה צריך להגיד תודה על הכל שיעלה כמה שיעלה העיקר שיש לנו שטחים בכלל לדירות
שכר ממוצע בארה"ב: 12,000 שקל בחודש
שכר ממוצע בישראל: 14,000 שקל בחודש

אחרי זה אתם מתלוננים שהכל יקר, ברור שהכל יקר... אנחנו במדינה סוציאליסטית לא קפיטליסטית
לא ליבי. צריך לפעול לתיקון ולא לומר תודה ולשתוק. כשדירה תעלה 10 מליון את גם תשתקי?

דומר, נכון, באזורים מרכזיים עולה יותר. אבל זה לא שעולה גרושים במקומות אחרים. במקומות אחרים גם יותר קשה להשיג עבודה משתלמת בלי ליסוע כל יום למרכז. אם כולם יעברו לגור באזורים כאלה המחירים גם שם יעלו והסבב יתחיל שוב
young carti
עובדה שלרוב התושבים בארץ כן יש בית ואנחנו לא כמו בארה"ב שיש 1001 הומלסים.
doomer
הלוואי שכולם ירוויחו משכורת "ממוצעת" כזו .
סבבה תעשה הפגנה אם זה כל כך קשה לך
יש בית אבל זה לא מספיק ולפני 15-20 שנה זה היה בדולר
דירה שעלתה חצי מיליון היום שווה 2 מיליון
בסדר, 10,000
במדינות אחרות יש או הרבה הומלסים או הרבה עשירים ובישראל זה מאוד מאוזן
הפגנה? מה הקשר הפגנה?
על יוקר המחייה
זה עובדה שאם קנית בית לפני 20 שנה היום הוא שווה פי 5.
אבל גם אנשים מרוויחים יותר כסף היום. הכלכלה יותר חזקה
הפגנה לא תעזור, אבל בסדר...
כי ישראל זה מקום ששווה להשקיע בו ולכן כל הזמן מחירי הדיור בעלייה - כי פשוט לא שווה למכור אותם במחיר זול
חוץ מזה, ההיצע מאוד גדול אבל יש מעט דירות.