2 תשובות
תניחי לה קצת
אולי את מותחת אותה חזק מדי? או שאת לא יושבת נכון.. פעם הייתי יושבת על כיסא עם משענת וזה כאב לי ממש כשהייתי מנגנת. תשבי על כיסא גבוה בלי משענת בגב זקוף ותורידי את הידיים בעיקול.
באותו הנושא: