8 תשובות
נרצח
חלק מהכוונה של היטלר היא להשאיר את הגזע "הטהור" והנחשב חי, והגזע "המלוכלך" מת.
כל מי שיהודי מבחינתו נחשב "מלוכלך" וצריך למות, ללא קשר למראה החיצוני שלו.
הגזע שרצה להשאיר בחיים הוא גרמני.

( זו לפחות הדעה שלי )
שואל השאלה:
תודה
אין על מה ^ :)
לפי תורת הגזע הארי, רק מערב אירופה ראויים לחשב ארים- גרמנים, צרפתיים, איטלקים וספרדיים כל השאר או סלבים (מלשון סלייב, עבד) שבהם היו הרוסים, פולנים, אוקראינים וכו' כדי לשרת את הגזע הארי ואת מטרותיו או בתחתית הפירמידה או בכלל מחוצה לה, לא ראויים להיקרא אנושיים ועל כן יש להיפטר מהם בצורה הכי טובה, נקייה ומהירה שאפשר.
הרבה יותר גרוע, הוא בן תערובת שזו תועיבה נוראית בעיניהם... מה שכן, אם שלושה דורות של השושלת מתחתנים עם ארים טהורים אז הצאצא יחשב ארי כי הגן היהודי שלו מספיק "דולל".
אז תלוי לפי מי אתה מחשיב אותו יהודי.
אנונימי
הגזע הארי לא שייך רק למראה. יהודים לא נחשבים ארים מעצם היותם יהודים
מי שיהודי אז כבר לא שייך לגזע הארי מבחינתו אז ברור שהיה נרצח