6 תשובות
מה? מה מחרפן אותך?
את בהפסקה מבן הזוג הנוכחי, אפשר לשאול למה? אני מקווה שזה לא קשור לעובדה שחזרת לדבר עם האקס.

עכשיו, לגבי האקס, את חייבת או לשחרר את הרגשות שעוד נשארו לך אליו (ונשארו, לפי החירפון) או לשחרר לגמרי את הנוכחי. לא הוגן עבורם אבל בעיקר מבלבל אותך.

איך להתמודד? תפנימי שאתם לא זוג יותר, ותנשמי עמוק. עשית נכון בעיניי כשלא הכרחת אותו לצאת, וזה בטח היה לך קשה. תחשבי על הזמן הטוב שהיה לך עם הנוכחי, ואל תתקעי על העבר. הוא סתם שם לך רגלים בעתיד.
שואל השאלה:
לא העובדה שאנחנו בהפסקה ממש לא קשורה לאקס.
לפני שהאקס נהיה בכלל חבר הוא היה החבר הכי טוב וזה היה חסר לי החברות הזו..

איך משחררים רגשות ? באמת, איך ?? אני אבודה ולא מצליחה לפתח לנוכחי בגללו
אנונימית
אוקיי, זה די מרגיע. למרות שמהסוף הבנתי שכן יש כאן איזשהוא קמצוץ של אקס בהפסקה הזו.

את לא יכולה להשאיר סביבך את האקס עד שלא תצליחי להתגבר על הרגשות שיש לך אליו. הוא היה החבר הטוב, בדגש על היה.
את חייבת להתקרב לנוכחי עד לרמת החבר הטוב. כי הוא אמור להיות זה שיהיה גם בן הזוג וגם החבר הכי טוב שלך.
אם את לא חושבת שזה אפשרי, יכול להיות שהנוכחי לא מתאים לך. משום שהוא לא ממלא את הצורך הזה בך.

יש פעמים שאי אפשר לשחרר לגמרי, אבל אפשר להפחית את הרגש בכמה מונים. וזה פשוט עיניין של רחוק מהעין רחוק מהלב. כמו שכתבתי, ככל שתשמרי אותו בסביבה, את לא תצליחי להתגבר עליו באופן טוטאלי, קל וחומר להמשיך הלאה ולהצליח לבנות זוגיות בריאה.
זו המון עבודה עצמית, והמון תזכורות עצמיות של למה נפרדתם. למה הוא היה רע לך ולמה הקשר הסתיים עד כדי ניתוק.
זה קשה, אבל אפשרי. מנסיון.
שואל השאלה:
בא לי להיוץ חברה שלך את מדהימה. תודה רבה חיזקת אותי מאוד
אנונימית
חחח באהבה רבה, את מוזמנת לפנות אלי תמיד בפרטי אם תצטרכי עזרה ❤