8 תשובות
לא מביך בכלל.
לא חושבת שזה מביך
הייתי מעלה
הייתי מעלה
אני עשיתי את זה אבל הוא זקן קצת או לא כאילו
בכלל לא מביך
שואל השאלה:
הוא נראה צעיר, דווקא יפה אבל בן 50
הוא נראה צעיר, דווקא יפה אבל בן 50
אנונימית
לא מבין גם אני עשיתי
שואל השאלה:
זה טוב לכתוב: "מזל טוב לאור שלי עד 120 תמשיך לשמוח תמיד ולהיות מי שאתה אוהבת מלאא"??
זה טוב לכתוב: "מזל טוב לאור שלי עד 120 תמשיך לשמוח תמיד ולהיות מי שאתה אוהבת מלאא"??
אנונימית
כן
באותו הנושא: