5 תשובות
מבינה אןתך :/
טבעי שקשר מתנתק, זה לא לנצח..
אבל אם לא עונים אחרי יום באמת הם סתם מגעילים
אבל אם לא עונים אחרי יום באמת הם סתם מגעילים
כי זה לא כיף להתכתב ואי אפשר לשמור על קשר רק דרך הפלאפום
כי לא כולם מחוברים יום אחרי יום
אני ככה, בכל אופן...
אני ככה, בכל אופן...
אנונימי
אי אפשר להמשיך קשר רק דרך טלפון..
חייב פנים מול פנים
חייב פנים מול פנים
באותו הנושא: