4 תשובות
כן ברור שאפשר. אין בעיה עם זה, אבל לכל מקרה תשאלו את הווטרינר אם אתן ממש לחוצות.
I:
שואל השאלה:
הוטרינר אמר שהכלבה חייבת לראות כלבים אחרים בשביל שלא תפתח בעיות התנהגותיות ורגשיות.
אז אני רוצה ששתי הכלבות יכירו אחת את השניה וישחקו.
אנונימית
כמה חיסונים הן עשו ?
נראה לי שכן אולי רק לשים לב שהן לא הודעות אחת את השניה או מרחרחות בתחת של השניה או משהו(אני לא יודעת אם זה יכול לעשות משהו זה סתם היה נראה לי הגיוני חיחי)