26 תשובות
אתיופים הם אנשים נורא מסוכנים אני לא חושב שהם יסתובבו באתר בטוח ונחמד כמו פה
אנונימי
^ סתום תפה מה מסוכן באתיופים יגזען יאללה כנס לחור של עצמך
אנונימית
יצאת יותר גרוע ממנו, אוטיסט זה לא קללה
כן...
חבל לראות שבשביל להקניט מישהו משתמשים במילה אוטיסט
זה כמו לקרוא למישהו 'בן אדם' במטרה להעליב אותו, כי זה בדיוק מה שהם, בני אדם!!
זה כמו לקרוא למישהו 'בן אדם' במטרה להעליב אותו, כי זה בדיוק מה שהם, בני אדם!!
אז למדנו היום שבסטיפס יורדים על אתיופים ואוטיסטים...עכשיו השאלה היא רק ל מ ה
שואל השאלה:
אופס לא הייתי מודעת לעצמי גם רציתי לפני שראיתם למחוק אבל אז נזכרתי שיש לי פחות מ50
אופס לא הייתי מודעת לעצמי גם רציתי לפני שראיתם למחוק אבל אז נזכרתי שיש לי פחות מ50
אנונימית
רק היום למדת שבסטיפס יורדים על אתיופים?
תמיד יורדים פה על אתיופים
תמיד יורדים פה על אתיופים
אנונימית
אני בן ואתיופי
שואל השאלה:
רוצה להכיר??^
רוצה להכיר??^
אנונימית
יאללה
שואל השאלה:
סתם לא אתה קטין
סתם לא אתה קטין
אנונימית
חחח איך את יודעת
אני אתיופי
אנונימי
ולאנונימי מלמעלה,אתה בן אדם מסכן אם זה הדעה שלך אני ממש מרחם עליך
אנונימי
הכל טוב קורה לכולם שזה יוצא וטוב שאתה יודע שטעית :)
את רוצה רק אתיופים?זה די מבאס האמת כי אני רוצה חברה אתיופית ואני נראה טוב אבל מבאס לשמוע שהרבה פוסלות לא מהעדה
אנונימי
שואל השאלה:
בן כמה אתה אבל?^
בן כמה אתה אבל?^
אנונימית
16
אנונימי
שואל השאלה:
חחח אז לא אני 14
חחח אז לא אני 14
אנונימית
אה חחח
אנונימי
.
אנונימי
רגע איזה כיתה את
אנונימי
שואל השאלה:
עזבי אותו הוא אוטיסט^
עזבי אותו הוא אוטיסט^
אנונימית
נו ובת כמה את
כתוב בפרופיל שלך שאתה בן 14
אנונימית
באותו הנושא: