8 תשובות
שואל השאלה:
אני עצלנית..מעדיפה רק להתאמן בבית
אנונימית
לא חושבת שלנקות ולבשל נקרא להתאמן
לכל אחד זה שונה אצלי אם אני לא אוכלת הרבה זה מרזה לבד והגוף לא צורך פעילות גופנית
שואל השאלה:
יש לי גם זכרון לא טוב מחדר הכושר בשנת 2010..התאמנתי ויצא לי פליצה נוורא ענקית
אנונימית
2010?! היום 2019. אל תדאגי, אני בספק שמישהו זוכר
שואל השאלה:
חח
צודקת..תודה על העידוד חברים
אנונימית
לכי לחדר כןשר
כן
לכי לחדר כושר או להליכות