5 תשובות
אותו דבר כי עליתי עם כולם לתיכון
עברתי בית ספר אז ככה שאני עם ילדים חדשים
אבל אחרהצ אני בדרכ עם חברות שלי מהבית ספר הקודם
חברות אחרות, נשארתי בקשר עם החברות הקודמות אבל הכרתי עוד בנות לא התנתקתי מהקודמות
וואי אני בכיתה י"א והחבוריות שלי ככ השתנו החברים מהחטיבה שלא המשיכו לאותו תיכון כמו רוב השכבה חלקם עדיין חברים שלי אבל רובם לא והכרתי ככ הרבה חברים חדשים והתחברתי לחבורות קיימות. באמת שאין לך ממה לפחד בכיתה י כולם מכירים אחד את השניה ולכן זה זמן יותר טוב לעבור.
אנונימית
אני מכיר מישהי שעברה מהאולפנא לתיכול ועדיין יש לה קשר ממש טוב עם החברות משם