התחברות
הרשמה
אם אני לומדת בתיכון ביולגיה ואנטומיה היסוכיים שלי להתקבל למדא יהיו יותר גבוהים או שזה לא קשור?
26 באוקטובר 2019, 18:11
תיכון
התנדבות
מגמות
2 תשובות
כן
הַמְבּוּרְגֶּר
לא קשור
פ
פרחה עם השכלה
באותו הנושא:
מותר לעשות קעקוע בזמן שאני לומדת בתיכון?
אם אני מרחיבה ביולגיה וספרדית בתיכון - זה מקצועות של טיפשים לדעתכם ? אל תכתבו אם את אוהבת אז לא פשוט דעתכם.
אני דתייה אבל אני לומדת בתיכון חרדי בכיתה יב
מי שלקח ביולגיה כמקצוע בחירה בתיכון, זה מעניין וכיף? זה קשה? זה המון ללמוד בבית?
אני יכולה להצהיר שאני דתייה ברבנות ולקבל פטור מהצבא אם אני לומדת בתיכון חילוני???
מדעית הנדסית / ביולגיה כימיה/ מדעי המחשב פיזיקה
אם אני לא לומדת פיזיקה / ביולוגיה/כימיה בתיכון אז יש אפשרות להשלים אחרי התיכון? ומה הכי קל ללמוד מבינהם?
אני צריכה תקנון לבוש, צניעות לתיכון חרדי, לצערי אני לומדת בתיכון חרדי ולכן צריכה
אם אני לא מגבירה כימיה ביולוגיה בתיכון אני לא לומדת מדעים?
מישהו שנמצא במגמות ביולגיה/כימיה/פסיקה ויכול בבקשה לספר לי איך שם ואם קשה או מעניין...?
אתם אוהבת את המקצוע ביולגיה?