6 תשובות
שואל השאלה:
^ אני מתה להוריד אבל אני ממש מפחדת שזה לא יהיה יפה כי זה עלה מלא.
אנונימית
אם האורטודנט שלך קבע לך תור להוריד הוא יודע מה שהוא אומר תסמכי עליו
גם אצלי עלה מלא וממש חששתי להוריד.. אבל שוב את צריכה לסמוך על האורטודנט ואל קבעו לך תור להורדה זה אומר שהשיניים מוכנות..
אני מניחה שאם זה לא יצא טוב יצטרכו לעשות לך חדש בחינם..
אם הרופא שיניים שלך אמר לך להוריד וקבע לך תור אז הוא יודע מה שהוא אומר, בעיקרון אם את לא שלמה עם זה תדחי את התור
בקיצור אין לך מה לדאוג
הורדתי את הגשר העליון לפני חודש בערך..
לפני שהורדתי אותו הייתי בטוחה שהשיניים שלי עדיין עקומות וזה גם היה נראה ככה אבל אחרי שהורידו לי ראיתי שזה ישר ומושלם!
פשוט תסמכי על האורטודנט שלך..