7 תשובות
שואל השאלה:
שגיא. אין לך איי קיו .
אם את לא יודעת בעצמך איך להשקיע בו, כנראה שלא היית צריכה לפתוח אותו מלכתחילה.
קורל את אראת לי סרטון שכתוב בו i have new puppy ואמרת לי שיש לו כלב שקוראים לו פופי
שואל השאלה:
חח רק בהתחלה ואז הבנתי שזה אומר גור באנגלית
שואל השאלה:
אני רוצה להשקיע אבל אין לי עריכה טובה לוידיואו אני טובה בחירות תמונות