5 תשובות
אל תשלח,תבין תרמז שהיא עברה הלאה
אל תשלח פשוט. אם היא לא ענתה לך שבוע שלם זה לא במקרה
שואל השאלה:
קשה לי לקבל את זה
קשה לי לקבל את זה
אנונימי
לא אמרתי שזה לא אבל לרדוף אחריה כשהיא בבירור לא מעוניינת בקשר איתך לא יקדם אותך
לא לשלוח כלום ולעבור
לא חוזרים לאקסים
לא חוזרים לאקסים
באותו הנושא: