5 תשובות
אל תשלח,תבין תרמז שהיא עברה הלאה
אל תשלח פשוט. אם היא לא ענתה לך שבוע שלם זה לא במקרה
שואל השאלה:
קשה לי לקבל את זה
אנונימי
לא אמרתי שזה לא אבל לרדוף אחריה כשהיא בבירור לא מעוניינת בקשר איתך לא יקדם אותך
לא לשלוח כלום ולעבור
לא חוזרים לאקסים