10 תשובות
שואל השאלה:
אני לא רוצה לצאת רעה והיא יודעת שסיימתי אותה
ואם אני אגיד שאני חא בבית היא תבקש שאני אשלח לה שאני אחזור
אני לא רוצה לצאת רעה והיא יודעת שסיימתי אותה
ואם אני אגיד שאני חא בבית היא תבקש שאני אשלח לה שאני אחזור
אנונימית
שואל השאלה:
מה אכפת לי שתעתיק ?
זה עבודה שישבתי עליה כל כך הרבה זמן ושברתי עליה את הראש
אני לא סתם אמסור לה אותה
מה אכפת לי שתעתיק ?
זה עבודה שישבתי עליה כל כך הרבה זמן ושברתי עליה את הראש
אני לא סתם אמסור לה אותה
אנונימית
למה לא
שואל השאלה:
למה שאני יעשה לה את כך העבודה
שתעשה בעצמה
למה שאני יעשה לה את כך העבודה
שתעשה בעצמה
אנונימית
אז תגידי לה את זה
תגידי לה שהמורה ישים לב לזה שזו אותה עבודה
מה אכפת לך שתעתיק?
מבינה אותך, תגידי שאת לא בבית/זה לא בבית
תגידי לה שלא סיימת אותה ואם לא באלך לשקר תגידי פשוט שלא
תגידי לה
זה ממש חוצפה
את עבדת את התחת ועכשיו היא תעתיק את כל מה שעשית?
היא החוצפנית פה, לא את
זה ממש חוצפה
את עבדת את התחת ועכשיו היא תעתיק את כל מה שעשית?
היא החוצפנית פה, לא את
באותו הנושא: