4 תשובות
אעאע אדידס!
וזה ממש לא פדיחה, לא חייב לשים טייץ רק כשיש ספורט
ממש לא... ת'אמת כולם לןבשים את זה היום!
ממש לא, זה יפה...
מה פתאום!
אני רואה הרבה בנות בכיתה שלי שהולכות עם טייץ..
אבל אני אל כול כך אוהבת:)