התחברות
הרשמה
באתי לעשות שעווה וחיממתי אותה במיקרוגל
וחיממתי בטעות יותר מידי ועכשיו זה נוזלי מה אני עושה?
25 באוקטובר 2019, 13:15
שעווה
מיקרוגל
חימום
3 תשובות
תחכי כמה דקות עד שהיא קצת תתקשה
T
Ta_
מחכה קצת שלא יישרף לך העור.
א
אלכסשה
תמתיני קצת שהשעווה תתקשה.
S
Smoke
באותו הנושא:
מילאתי לי עכשיו צלחת במלא אוכל וחיממתי במיקרו
אחותי חיממה לחמניה ובטעות שמה אותה לחימום של 88 שעות עברו בערך 5 דקות עד ששמתי לב שיש מלא עשן במטבח צעקתי לאמא שלי
נדבק לי שעווה לשיער מה לעשות כדי להוציא אותה?
קניתי שעווה של veet וחיממתי את כל המיכל במיקרו דקה
היום לא באתי לבית ספר, מה להגיד למורים כשהם ישאלו אותי למה לא באתי?
איך זה הגיוני שאוכל מסוים יהיה טעים יותר למחרת אחרי שהיה במקרר וחיממתי אותו במיקרוגל?
אם אני רוצה לעשות שעווה בבטן, לקנות שעווה רגילה או שיש שעווה מיוחדת לזה?
אתמול בערב הכנתי תפוחי אדמה במיקרוגל (שלמים פשוט הכנסתי וחיממתי)
אני רעבה וחיממתי פיתה, מה אפשר לשים? חוץ משוקולד, איכסה-.-
מורה אטמה בפקק קופסת פח מלאה באוויר, חיממה אותה וכעבור מספר דקות הקופסה התפוצצה. הסבירו למה (השתמשו בתשובתכם במוסגי חלקיקים
עשיתעי שעווה ונשארו לי דביקים כאלה של השעווה מה עושים כדי להורים אותם?