12 תשובות
שמן לשיער
אחרי החלקה השיער שלך לא אמור להראות נפוח עבר זמן מאז ההחלקה?
אם זה קרה אחרי כמה ימים תחזרי אליהם שיעשו לך החלקה חדשה בחינם לתיקון
אם עבר זמן אז את יכולה להשתמש בסרום לשיער
אם זה קרה אחרי כמה ימים תחזרי אליהם שיעשו לך החלקה חדשה בחינם לתיקון
אם עבר זמן אז את יכולה להשתמש בסרום לשיער
מה שהיא אמרה גנבה לי
שואל השאלה:
עשיתי החלקה לפני שבוע, השיער הטבעי שלי נורא מתולתל ונפוח ועכשיו הוא ממש חלק אבל הוא עדיין נפוח, אם אני אעשה עוד החלקה זה ישרוף לי את השיער לגמרי...
עשיתי החלקה לפני שבוע, השיער הטבעי שלי נורא מתולתל ונפוח ועכשיו הוא ממש חלק אבל הוא עדיין נפוח, אם אני אעשה עוד החלקה זה ישרוף לי את השיער לגמרי...
אנונימית
לא
שואל השאלה:
מה לא?
מה לא?
אנונימית
לא ישרוף לך
זה לא ישרוף לך את השיער
זה רק יוריד לו את הנפיחות
יש מצב יעשו לך החלקת קראטין שאמור לחזק את השיער ולהבריא אותו
חבל שכבר אחרי שבוע זאת התוצאה כי הוא באמת לא אמור להיות נפוח
אלא אם כן את אוהבת את הנפח וזה משהו אחר
זה רק יוריד לו את הנפיחות
יש מצב יעשו לך החלקת קראטין שאמור לחזק את השיער ולהבריא אותו
חבל שכבר אחרי שבוע זאת התוצאה כי הוא באמת לא אמור להיות נפוח
אלא אם כן את אוהבת את הנפח וזה משהו אחר
שואל השאלה:
זה כן, הספר אמר לי ואני גם עם החלקה יפנית
זה כן, הספר אמר לי ואני גם עם החלקה יפנית
אנונימית
אז בכלל החלקה יפנית אמורה להיות לך מקלות חלק חלק
חבל.. הוא כנראה עשה עבודה לא טובה
חבל.. הוא כנראה עשה עבודה לא טובה
תקשיבי השיער שלי בטבעי גם נורא נורא נפוח ומתולתל, ומאוד מלא, אבל אני כבר 4 שנים עם החלקות וניסיתי סוגים שונים ואצל ספרים שונים והוא עדיין די נפוח למרות ההחלקה, אבל הוא חלק ומסתדר יותר טוב ממקודם, אין מה לעשות החלקה היא לא פתרון קסם אבל זה המקסימום שאפשר לעשות כדי לגרום לשיער להסתדר בצורה הטובה ביותר
שואל השאלה:
ואת משתמשת בקרם או סרום כלשהו?^
ואת משתמשת בקרם או סרום כלשהו?^
אנונימית