11 תשובות
בנות כמה אתן?
בעיקרון זה קורה וזה לא נורא
תעירי אותה זה עדיף מאשר לישון על מה רטובה
בעיקרון זה קורה וזה לא נורא
תעירי אותה זה עדיף מאשר לישון על מה רטובה
שואל השאלה:
אני בת 13 ואני ממש מתביישת מזה, היא גם תגיד את זה לאמא שלה ועוד יותר אני אתבייש, ואולי היא גם לא תרצה יותר שאשן אצלה... אני מרגישה פשוט נורא, יש לי בחילה מרוב לחץ, ואני מרגישה כמו תינוקת....
אני בת 13 ואני ממש מתביישת מזה, היא גם תגיד את זה לאמא שלה ועוד יותר אני אתבייש, ואולי היא גם לא תרצה יותר שאשן אצלה... אני מרגישה פשוט נורא, יש לי בחילה מרוב לחץ, ואני מרגישה כמו תינוקת....
זה נורמלי.
זה קורה לפעמים את לא תמותי וגם היא לא תמות
תעירי אותה זה רק פעם אחת וזה לא נורא ככ
אני מבינה למה את מתביישת אבל באמת שאין לך במה
זה קורה לפעמים את לא תמותי וגם היא לא תמות
תעירי אותה זה רק פעם אחת וזה לא נורא ככ
אני מבינה למה את מתביישת אבל באמת שאין לך במה
שואל השאלה:
אני לא מסוגלת אני כל כך מתביישת מזה...
אני לא מסוגלת אני כל כך מתביישת מזה...
אני מבינה אותך.
היא חברה שלך היא יכולה להבין אותך ואמא שלה גם
תשלחי לאמא שלך הודעה תשאלי אותה מה לעשות גם
מקווה שיהיה בסדר בשבילך:)
היא חברה שלך היא יכולה להבין אותך ואמא שלה גם
תשלחי לאמא שלך הודעה תשאלי אותה מה לעשות גם
מקווה שיהיה בסדר בשבילך:)
תרגעי. לי זה היה משהו יותר גרוע
קומי לשירותים ותביאי מגבת עם מים וסבון ותשפשפי את זה.
תשני על מים עדיף וגם זה יתייבש עד הבוקר
קומי לשירותים ותביאי מגבת עם מים וסבון ותשפשפי את זה.
תשני על מים עדיף וגם זה יתייבש עד הבוקר
שואל השאלה:
את יכולה לכתוב לי מה היה לך ומה עשית?
אין לי פרחים...
את יכולה לכתוב לי מה היה לך ומה עשית?
אין לי פרחים...
זה יתייבש עד הבוקר אם את מתביישת,תשימי בושם באוויר,ממה זה התרטב?רולי יש פיתרון
אנונימית
שואל השאלה:
זה הרטבת לילה....
זה הרטבת לילה....
כל כך באסה
אבל עדיף לך להעיר אותה
ופשוט תגידי לה שבטעות עשיית פיש פיש במיטה
זה קורה ועם היא חברה טובה שלך היא תבין אותך ועם לא אז אולי היא לא חברה טובה
בגלל מה זה קורה לך לפעמים ?
אבל עדיף לך להעיר אותה
ופשוט תגידי לה שבטעות עשיית פיש פיש במיטה
זה קורה ועם היא חברה טובה שלך היא תבין אותך ועם לא אז אולי היא לא חברה טובה
בגלל מה זה קורה לך לפעמים ?
מה קרה בסוף?
אנונימית
באותו הנושא: