4 תשובות
קח אותי איתך חתיכוס
אנונימית
לא מדוייק^
משתנה בין כל אחד.
ישנם כאלה שמגיעים להסדר טיעון, ישנם כאלה שהפסיקה חמורה יותר.
שלילה לחודשיים
העמדה לדין (במשפט ככל הנראה שלילה, ויתכן אף לעשות טסט מחדש)
בקיצור: לא כדאי בכלל!