5 תשובות
גם אני עשיתי, הריח עובר אחרי חודשיים :/
שואל השאלה:
עשיתי שמפו ללא מלחים ומסיכה
אנונימית
אני אישית לא עשיתי החלקה אבל תנסי שמפו ומרכך שמיועד להחלקות
היה לי
הריח עבר אחרי כמה חפיפות
אל תדאגי
זה יעבור אחרי כמה חפיפות