4 תשובות
אייפון 11 פרו (אם את אוהבת מסכים גדולים אז את המקס)
צבע אני הייתי לוקחת את השחור
עדיף לך אייפון 8+
אנונימית
שואל השאלה:
אני כל השנים האלה נדפקתי כן אולי באשמתי
אבל אני הייתי לפעמים עם נוקיה ואייפון 4 שהייתי קטנה יותר כי אין מה לעשות
ואני עם אייפון ממש גרוע כאילו זה לא שהוא גרוע אני פשוט רוצה לחדש אני עם אייפון 6 כבר כמעט 4 שנים/3 שנים
ואחותי גם החליפה עכשיו אחריי 5 שנים עם אייפון 6
ואני כן מודעת לזה שזה עולה לא זול אבל אם ההורים שלי מסכימים ואפילו רוצים שאני אחליף אז למה לא?
אף אחד מהם, מה הבעיה עם הטלפון הנוחכי שלכם?! לא צריך כל הזמן חדש חדש חדש החרא הזה עולה הרבה פאקינג כסף