התחברות הרשמה

מי רואה אנימה בקהל?

24 באוקטובר 2019, 21:12
ישראל    
8 תשובות
אני
o
oreomilk
איכס
S
SIKE
היי
c
cleric
היתה לי תקופה:) אז אני, סוג של
B
BlopyDope
אני אני אני אני
q
qpqpq
hai, watashi wa o otako
M
Mr.morningstar
n... nani?!
m
mr. snuffles
נארוטו זה החיים
:
:)244
באותו הנושא:
מה אתם חושבים עלזה שג'ניפר לופז אמרה שכשהיא מסתכלת על הקהל היא רואה מלא מלא דולרים?
יש רוסים בקהל? (לא לדאוג אני לא גזענית)
רק אני רואה מלא שאני מכירה בקהל של האח הגדול?
מישהו בקהל אוהב אנימה
אנשים שעדיין רואים כמעט מלאכים בקהל??
יש פה רוסים בקהל? אני צריכה עזרה.
רק אני אובססיבי לארי ממש , או שיש עוד כאלה בקהל?
אני שונא פוליטיקה ועדיין פתאום אני מרגיש שאני אתכזב אם מי שהצבעתי לא יעבור מזדהים בקהל?
יש סופרים בקהל? או שרק אני?
אני ככ מאושרת קיבלתי עונה בכירה(((: יש עוד עונים בכירים בקהל?
אני שונאת שרושמים נע ונייס ונופ יש פה עוד מישהו בקהל?