10 תשובות
אני רוצה לאכול את הלבלב שלך
אקדמייה למכשפות קטנות
ויולט אברגארדן
boku dake ga inai machi(נקרא בנטפליקס "בחזרה")
nanatsu no taizai(שבעת חטאי המוות)
one punch man
charlotte
anohana
shigatsu wa kimi no uso(השקר שלך באפריל)
שואל השאלה:
חברה שלי המליצה על השקר באפריל,היא אמרה אבל שזה עצוב מידי,זה נכון?
אגרטסוקו
אממ הסוף קצת עצוב, אבל במהלך כל האנימה לא תרגישי עצב ממש. כאילו רק הסוף "עצוב מדי"
האנימה מצוינת כדאי לך לראות

אנוהאנה יותר עצובה אבל עדיין תראי
בחזרה, אחת האנימות הכי יפות שראיתי סיימתי אותה ביום מרוב שהיא טובה לא הצלחתי להירדם ממטח נשארתי עד איזה 7 בבוקר בשביל לסיים את זה נדיר שזה קורה לי מסדרה
אנונימי
מבין אותך גם לי זה קרה היא באמת אנימה נהדרת.
מסכימה איתכם
גם אני הייתי מוכרחה לסיים אותה ביום
זאת באמת אנימה מופתית
anohana, זו האנימה היחידה שראיתי בנטפליקס ואהבתי