6 תשובות
תיקחי את המידה הרגילה שלך.
לא
לא, תקחי את המידה שמתאימה לך
כלומר אם את מידה 37 אז תקחי מידה 37.
כלומר אם את מידה 37 אז תקחי מידה 37.
שואל השאלה:
אוף
אוף
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא משהו שקשור לחנות, מישהו רוצה לתת לי
זה לא משהו שקשור לחנות, מישהו רוצה לתת לי
אנונימית
אני מידה 39 וקניתי מידה 39 וזה קצת גדול עליי
באותו הנושא: