6 תשובות
תיקחי את המידה הרגילה שלך.
לא
לא, תקחי את המידה שמתאימה לך
כלומר אם את מידה 37 אז תקחי מידה 37.
שואל השאלה:
אוף
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא משהו שקשור לחנות, מישהו רוצה לתת לי
אנונימית
אני מידה 39 וקניתי מידה 39 וזה קצת גדול עליי
באותו הנושא: