4 תשובות
השריר יתחזק ויגדל אבל השומן ישאר כי כאן רק חיטוב עוזר ולגבי כל יום יהיה לך הרבה יותר אפקטיבי לעשות ימי מנוחה אחרי ימי אימון כלומר יופ אימון ואז יום מנוחה
שואל השאלה:
אז איל חהוריד שומן
אנונימית
חיטוב (תזונה מיוחד מותאמת שמטרה להוריד אחוזי שומן ולשמר כמה שיותר מסת שריר ) אני אסביר לך משהו כל יום הגוף שלך שורף כמות קלוריות שאת מתאמנת השרירים שלך נבנים חזקים ויפים וגם הגוף שורף יותר קלוריות שאת עושה חיטוב את צריכה לאכול פחות ממה שהגוף שלך שורף לבנות מומלץ 300 פחות כלומר נגיד ואת שורפת כל יום 2000 קלוריות תורידי מזה 300 ותאכלי ככה כל יום (אפשר לעשות פעם בשבוע שאוכלים מה שרוצים בתנאי שזה לא מוזגם קוראים לזה ציט דיי) וגם יש את הקטע בחיטוב כדי לרדת בשומן ולשמור כמה שיותר שריר צריך לאכול הרבה חלבון כמה הרבה ממולץ בסביבות ה1.6-2.2 גרם חלבון לקילו משקל גוף לדוגמא את שוקלת 50 אז כל יום להגיע ל100 גרם חלבון לגבי כמה את שורפת ביום יש לזה מחשבונים באינטרנט אבל הם לא באמת הכי מדויקים ככל שיש לך יותר מסה את שורפת יותר הכי טוב נסיון וטעיה כמובן שאפשר להסתכל באינטרנט פלוס מינוס ולעשות מזה נסיון וטעיה אם את יורדת יותר מדי אז לעלות קלוריות ואם ההפך אז להוריד יש באינטרנט מידע יותר איכותי שיעזור לך להבין את זה יותר בקלות

נ.ב לא טוב לעשות מינוס קלורי (שמורידים קלוריות יותר מדי במקום 300 כמו שאמרתי נגיד 600+++בכלל שככל המינוס גבוה יותר נאבד יותר שריר אם המינוס נמוך אםשר אפילו בקושי לאבד )
אם לא הייתי ברור את מוזמנת לשאול מה שתרצי מיצטער על החפירה
שואל השאלה:
ממש לא חםרת
תודה
אנונימית