6 תשובות
שואל השאלה:
תודה לאל מישהו מואיל בטובו לענות על השאלה המסכנה הזאת
תודה לאל מישהו מואיל בטובו לענות על השאלה המסכנה הזאת
אנונימית
אני כל כך
אני כל כך הולך להתחרט על זה גם :/
לא אני כי אני נשאר בבית
אני
אני חולה והולכת:/
אני חולה והולכת:/
אני כבר התחרטתי...
אנונימית
באותו הנושא: