7 תשובות
לא, הייתי עם חולצה קצרה כי לא ידעתי שיהיה קר כל כך
כן אבל העירו לי על קוד לבוש לול
קפוצון
בבוקר כן
לבשתי חולצת ביצפר קצרה וגקט, בצהריים כזה הורדתי כבר והייתי רק גם קצר מחוץ לבית
ג'קט
כן. 24/7