4 תשובות
לא יפה מה שאמרת לה, תתנצלי.
אפשר לקנות שוקולד מילקה בכל סופר אחות אי אפשר לקנות
יצא קיטשי אבל את לא מבינה כזה זה חשוב
לא היית צריכה לצעוק עלייה, זה בסהכ שוקולד, תמיד אפשר לקנות עוד.
היא כן הגזימה, תתנצלי אבל תגידי לה שבפעם הבאה לא תאכל כלכך הרבה כי גם את רצית.
זה הדבר הכי מעליב ומשפיל לדעתי, לספור לאחרים את האוכל.
אני בחורה שמנה והערה כמו שאמרת לה הייתה מכאיבה לי מאוד-
אני בת 35 ותאמיני לי... זה כל פעם מחדש מכאיב.
מספיק לנו התיעוב העצמי, חבל להוסיף דברים כאלה.

סליחה אם העלבתי אותך בתגובתי, פשוט העציב אותי מה שכתבת.
כל החיים רק ספרו ועדיין סופרים לי אוכל.