התחברות הרשמה

אחים גדולים עוזבים תבית אוף תעזרו לי

אחותי התחתנה השנה שעברה והיא השתנתה קצת... ועדיין ממש קשה לי בדברים משפחתיים להפתח לבעלה. עכשיו גיליתי שאחות אחרת שלי יוצאת לדייט ראשון ... ממש לא באלי שהיא גם תעזוב אותי... אני פוחדת. (יש לי עוד אחות קטנה ואח גדול אבל עדיין...) זה ממש מתסכל אותי, מה לעשות??
23 באוקטובר 2019, 19:20
אחיםמשפחהמצב רוח    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
באיזה גיל הייתם עוזבים תבית?
אחי הגדול צילם אותי מתקלחת.. בבקשה תעזרו לי
אומייגאד שמעתם שגם לירון עזב את האח הגדול עכשיו? מה נסגר עונה כושלת כולם עוזבים מה זה?!מה דעתכם?
למה אחים גדולים שוטפים לאחים קטנים פנים?
אחים גדולים- ספרו בעיות של אחים גדולים
אז לא הבנתי באח הגדול בסוף בטוח 4 מהחדשים עוזבים?ז או שיש להם סיכוי להישאר
כמה אחים יש לכם? הם יותר קטנים או יותר גדולים? (תעזרו לילדה בלי אחים)
שונאת תמשפחה שלי ברמות קשות שבא לי להרביץ לאמא שלי היא זבל של בן אדם מה אני עושה איך עוזבים תבית ? איפה להכיר מישהו
מה הקטע שכולם עוזבים השנה את האח הגדול???
העונה כי גרועה של האח הגדול? גם לירון עזב את הבית.למה כולם עוזבים?
אחים גדולים מחליטים על אחים קטנים?