6 תשובות
לך למיון בבית חולים ותבדוק.. תרגיש טוב❤❤
לך למיון תרגיש טוב
ללכת למיון
תרגיש טוב:)
אבל לך למיון ותפתח גליון ואם יגידו שאתה צריך לשלם 900 שקל תוותר ותחכה למחר שיפתח הקופת חולים שלך חבל אתה הולך בלי הפנייה
כי ככה פעם הייתי אחריי מועדון מסטול מת הרגשתח עייף הקאתי כל הדרך אלא הזמינו לי אמבולנס הכניסו אותי למיון עשו לי בדיקות התאשפזתיי כמה ימים אחריי שבוע מגיע לי מכתב שאני צריך לשלם לבית חולים 900 שקל ו400 לאמבולנס אז מניסיון
אני בול ככה רק מאתמול עד עכשיו ועם עוד תופעות...
אנונימית
באותו הנושא: