6 תשובות
זה לא כלכך פדיחה כן אולי זה קצת מוזר אבל בסך הכל יצאת חמודה מאוד
שואל השאלה:
תודה, הרגעתן אותי יחסית, פשוט פחדתי שעכשיו הוא יחשוב שאני איזה מוזרה או משהו אבל נראה כבר מחר מה יהיה.
למה אין בנות נחמדות כמוך אצלי בבית הספר .....
ממש לא זה חמוד
לא הכל טוב מאמי שלי
זה הכי לא מפדח שיש.
חח זה קצת מוזר להגיד לו תבקש ממני מחר על מסטיק אבל הכל טוב זה לא פאדיחה